Kamil Wolski i Piotr Szczepanik nowymi dyrektorami w IQS

Piotr Szczepanik objął stanowisko programming and data governance director, a Kamil Wolski dyrektora działu operacyjnego w agencji IQS.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Piotr Szczepanik jako programming and data governance director zarządza obecnie nowoutworzonym działem rozwoju programowania i zarządzania danymi, w skład którego wchodzą 3 dotychczasowe jednostki organizacyjne, takie jak skryptowanie, programowanie oraz dane i analizy. Do jego głównych obowiązków należy praca nad innowacyjnymi rozwiązaniami technologiczno-badawczymi oraz koordynacja prac i zarządzanie 21-osobowym zespołem. Szczepanik w IQS pracuje od 2010 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/firmy-badawcze-juz-notuja-spadki-obrotow-z-powodu-epidemii-koronawirusa ##

Kamil Wolski objął stanowisko dyrektora działu operacyjnego. Dział obecnie tworzą trzy dawne jednostki realizacyjne IQS - badania online, badania offline (zarówno ilościowe, jak i jakościowe) oraz CATI. Wolski z firmą związany jest od 17 lat. Początkowo zbierał doświadczenie we wszystkich działach realizacji badań, a od 6 lat pod jego opieką rozwijany jest panel Opinie.pl. Do jego zadań należy dbałość o obsługę klienta wewnętrznego oraz standaryzacja i optymalizacja prac zespołu.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji