Piotr Zagórski i Marta Gilbas zajmą się storytellingiem w Codemedia

Dom mediowy Codemedia utworzył zespół GoodStory zajmujący się usługami z zakresu storytellingu. Tworzą go nowo zatrudnieni w firmie Piotr Zagórski oraz Marta Gilbas. Poprzednio oboje pracowali w CPI Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Piotr Zagórski i Marta Gilbas zajmą się storytellingiem w Codemedia
Marta Gilbas i Piotr Zagórski

Piotr Zagórski i Marta Gilbas w ramach zespołu GoodStory, będą odpowiedzialni za tworzenie koncepcji marketingowych opartych na storytellingu. Takie rozwiązania mają z jednej strony wzmocnić kompetencje Codemedia przy współpracy z obecnymi klientami, a z drugiej stanowić odrębną ofertę dla nowych klientów zainteresowanych takimi usługami.

- Na rynku nie ma już praktycznie miejsca dla standardowego modelu działania domów mediowych. Przyszłość to integrowanie rozwiązań strategicznych, kreatywnych oraz bezpośrednio wspierających cele biznesowe klienta, a nie tylko planowanie i zakup mediów. Dlatego od początku naszej działalności regularnie poszerzamy portfolio naszych usług - tłumaczy Łucja Gdala, managing director w Codemedia.

- Storytelling integruje mechanizm komunikacyjny, jak i poszczególne działania w ramach niego prowadzone, w obrębie wszystkich wykorzystywanych obszarów: komunikacji cyfrowej, komunikacji w mediach tradycyjnych, social mediów, mobile marketingu, e-commerce i retailu - wylicza Piotr Zagórski. - Gwarantuje tym samym m.in. zaangażowanie grupy docelowej w komunikację, spójność i efekt synergii w ramach prowadzonych działań oraz bezpośrednio wpływa na konwersyjność i transakcyjność z prowadzonej komunikacji - przekonuje Marta Gilbas.

Zagórski przez ostatnich 9 miesięcy był dyrektorem zarządzającym agencji CPI Media. Wcześniej pracował na stanowiskach plannersko-buyerskich w domach mediowych BrandConnection, Starcom i Starlink. Ogółem od 7 lat jest związany z branżą planowania i optymalizacji kampanii w mediach różnego typu. Realizował projekty dla takich firm jak m.in. Kraft, Lotos, Warta, Kredyt Bank, Sandoz, Abbott, Bank Pocztowy, Melle, BZ WBK, Bacardi Martini i Vision Express.

Marta Gilbas poprzednio pracowała jako digital strategy director w CPI Media. Wcześniej jako online product manager w Ringier Axel Springer Polska odpowiadała za rozwijanie niestandardowych produktów reklamowych serwisów Newsweek.pl i Forbes.pl, jako account manager w Agorze zajmowała się interentową siecią reklamową Glossy Media oraz jako account manager pracowała w Axel Springer Polska. Z branżą mediów i marketingu jest związana od 5 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jak media relacjonowały katastrofę Heweliusza? "Zagranicznym dziennikarzom zazdrościłem telefonów komórkowych"

Jak media relacjonowały katastrofę Heweliusza? "Zagranicznym dziennikarzom zazdrościłem telefonów komórkowych"

Dzielili, a teraz łączą. Jeden zarząd Wyborczej i Gazeta.pl [NASZ NEWS]

Dzielili, a teraz łączą. Jeden zarząd Wyborczej i Gazeta.pl [NASZ NEWS]

Władze TVP ograniczają współpracę z szefową rady programowej. "Zlekceważono posiedzenie"

Władze TVP ograniczają współpracę z szefową rady programowej. "Zlekceważono posiedzenie"

Resort kultury chce wspierać media lokalne. Wiadomo, kiedy poznamy założenia

Resort kultury chce wspierać media lokalne. Wiadomo, kiedy poznamy założenia

Nasza Klasa wróciła jako aplikacja. Ile osób ją pobrało?

Nasza Klasa wróciła jako aplikacja. Ile osób ją pobrało?

Spółka Orlenu zmieni nazwę. "Finalnym efektem będzie wspólny brand"

Spółka Orlenu zmieni nazwę. "Finalnym efektem będzie wspólny brand"