Pirackie treści w Soapbox

Uruchumiony przez Microsoft w ubiegłym tygodniu serwis Soapbox, oferujący podobne usługi co YouTube, ma te same problemy co jego konkurencja.

MarketingVOX - km
MarketingVOX - km
Udostępnij artykuł:

Chodzi o pirackie treści wideo, do których prawa mają wielkie koncerny medialne, jak np. Viacom. Z tym problemem nie uporała się jak dotąd żadna z tego typu witryn. Przykładowo serwis społecznościowy MySpace wprowadza wiele filtrów zaprojektowanych w celu wyłapywania każdej próby zamieszczenia w serwisie pirackiego materiału, ale nie są one w pełni skuteczne.

Tymczasem pobieżny przegląd serwisu Soapbox pozwala na odkrycie w nim nieautoryzowanych klipów z mnóstwem programów wyprodukowanych przez Viacom – od wszystkich odcinków popularnego serialu animowanego „South Park”, stworzonego przez Comedy Central, po klipy z programu MTV „Cribs”.

Microsoft tłumaczy, że Soapbox jest na razie w wersji beta, a nad błędami wciąż prowadzone są prace. „Jako firma wielce ceniąca sobie intelektualną własność, Microsoft może zapewnić, że Soapbox szanuje słuszne obawy przemysłu rozrywkowego” – powiedział Rob Bennett, dyrektor generalny MSN.

MarketingVOX - km
Autor artykułu:
MarketingVOX - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day