„Złoto dla kibiców” w loterii piwa Warka. Reklamują ją Błaszczykowski i Kubiak

Ruszyła loteria promująca piwo Warka (Grupa Żywiec). Akcję, pod hasłem „Złoto dla kibiców”, wspiera kampania reklamowa z udziałem siatkarza Michała Kubiaka i byłego piłkarza Jakuba Błaszczykowskiego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Złoto dla kibiców” w loterii piwa Warka. Reklamują ją Błaszczykowski i Kubiak

W ramach loterii do sprzedaży trafiły specjalnie oznaczone butelki i puszki piwa Warka. Pod ich kapslami i zawleczkami są kody, które można zarejestrować na stronie internetowej Warki. Kody otrzymują też klienci kupujący piwo Warkę w lokalach z sieci Pijalnie Wódki i Piwa,  Piwiarnie Wareckie oraz Ministerstwo Śledzia i Wódki.

Spośród zgłoszeń co godzinę losowane jest 200 zł, a codziennie - złoty medal o wartości 10 tys. zł (zwycięzca może też dostać po prostu 10 tys. zł). Loteria potrwa do końca sierpnia, za jej obsługę odpowiada G3 Group.

 

Loterię wspiera kampania reklamowa utrzymana w konwencji kreatywnej „Planeta Warki”, obowiązującej w komunikacji marketingowej piwa Warka od lat. Nowy spot pokazuje tłumy kibiców zmierzającej na stadion Warki, gdzie złote medale wręczają im siatkarz Michał Kubiak i były piłkarz Jakub Błaszczykowski.

- Kuba to reprezentant Polski w piłce nożnej, kapitan drużyny narodowej, uczestnik mistrzostw świata i Europy oraz finalista Ligi Mistrzów. Michał to reprezentant Polski w siatkówce, olimpijczyk, dwukrotny mistrz świata i zwycięzca Ligi Światowej oraz kapitan drużyny narodowej. Nie ma wielu tak utytułowanych i doświadczonych sportowców, którzy jak nikt inny mogą docenić wsparcie udzielane im przez kibiców. Teraz w naszym spocie oddają im hołd za wierne kibicowanie - podkreśla Mariusz Brzeziński, brand manager marki Warka. 

Piwo Warka od lat nie jest już sponsorem reprezentacji Polski ani rozgrywek piłkarskich w naszym kraju, ale przy okazji mundiali i Euro nawiązuje w reklamach do futbolu. Przykładowo latem 2018 roku w jej kampanii wystąpił Adam Nawałka, ówczesny trener naszej drużyny narodowej.

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Za aktywności w internecie (m.in. mediach społecznościowych) odpowiada agencja Twin, za całość identyfikacji graficznej loterii, projekt opakowań i materiały POS - agencja Global Shopper Marketing, za planowanie i zakup mediów - Dentsu (w kwietniu) i Starcom (od maja), a za wsparcie PR - agencja Hope. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]