Pizzerie Da Grasso promowane w telewizji i internecie

Ruszyła kampania reklamowa sieci pizzerii Da Grasso. Przygotowały ją NuOrder i Media Data Mind.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Pizzerie Da Grasso promowane w telewizji i internecie

Działania realizowane są w ramach platformy komunikacyjnej marki „Rodzina Da Grasso”. Animowany spot, opowiadający o miłośnikach pizzy, trafił do emisji do telewizji (największe stacje).

Komunikację uzupełnia kampania w digitalu.

NuOrder jest odpowiedzialny za kreację spotu telewzyjnego i kampanię w digitalu, a Media Data Mind za planowanie i przeprowadzenie kampanii TV. Dla NuOrder to kontynuacja współpracy, Media Data Mind rozpoczyna współpracę dzięki wygranemu przetargowi.

NuOrder jest również odpowiedzialny za całoroczne działania mediowe w digitalu (Search, Facebook, Programmatic), których celem jest dobudowanie zasięgu do flightów TV i bezpośrednie wsparcie sprzedaży.

Za badania koncepcji odpowiada ARC Rynek i Opinia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski