Stop Cafe reklamowane jako idealne miejsce na przerwę w podróży (wideo)

PKN Orlen rozpoczął wakacyjną kampanię pod hasłem ​„Jedzenie na Orlenie", w której promuje ofertę Stop Cafe dostępną na jego stacjach. Akcję przygotowały agencje Red8 i Starcom (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Stop Cafe reklamowane jako idealne miejsce na przerwę w podróży (wideo)

Celem kampanii jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Stop Cafe i prezentacja szerokiej gamy produktów dostępnych na stacjach w formacie restauracyjnym.

Reklama przedstawia Stop Cafe jako miejsce idealne na przerwę w wakacyjnej podróży na pełnowartościowy posiłek. W ofercie marki dostępne są nie tylko przekąski, takie jak kawa i hot dogi, ale także dania obiadowe, burgery z frytkami, nuggetsy, sałatki i menu specjalnie skomponowane dla dzieci.

- Kierujemy kampanię do trzech grup docelowych: podróżujących rodzin z dziećmi, młodzieży i kobiet. Mają one różne preferencje żywieniowe, a na stacjach Orlen każdy znajdzie coś dla siebie. To doskonała alternatywa dla restauracji typu fast food. Charakter naszego spotu jest przyjemny i wprowadza w wakacyjny klimat, co dodatkowo wzmacnia wykorzystana muzyka – cover utworu „Przygoda", którego autorem jest zespół Wiślanie 69 - mówi Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orlen-wplywy-i-zysk-w-2019-roku-ile-ma-stacji-paliwowych-i-sklepow-stop-cafe-i-o-shop,7171081911076993a ##

Oprócz 30- i 15-sekundowych spotów telewizyjnych, w kampanii wykorzystane zostaną również 30-sekundowe spoty radiowe, reklamy internetowe w formie video oraz display, a także outdoor w postaci tablic na trasach tranzytowych z oznaczoną odległością do najbliższych stacji Orlen.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kawe-na-miescie-najczesciej-pijemy-na-stacjach-paliw-rynek-kawy-w-polsce,7170878492362369a ##

Kampania promowana będzie również w kanałach własnych Orlenu, m.in. na stronie internetowej oraz na profilach w mediach społecznościowych.

Projekt od strony kreatywnej przygotowała agencja reklamowa Red8, a media zaplanował dom mediowy Starcom (Publicis Media). Kampania potrwa do końca sierpnia br. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta