PKO BP dalej z Value Media, Performance Media za Cube Group

Dom mediowy Value Media obronił obsługę internetowego budżetu reklamowego PKO Banku Polskiego. Natomiast działaniami SEM będzie się zajmować agencja Performance Media, która zastąpi Cube Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Value Media obronił internetowy budżet reklamowy PKO BP w przetargu, w którym kryteriami były strategia i warunki kosztowe. Dom mediowy pracuje dla banku od czerwca ub.r., a nową umowę podpisano na 12 miesięcy z opcją przedłużenia.

Poprzednio Value Media wywalczył i prowadził obsługę internetowego budżetu reklamowego PKO BP wspólnie z agencją Cube Group, która odpowiadała za działania SEM. Teraz obsługę banku z zakresie SEM będzie zajmować się agencja Performance Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku