PKO BP chce edukować poprzez grę „Bitwa o Neta”

„Bitwa o Neta” to edukacyjna gra online wprowadzona przez PKO Bank Polski, udostępniona na platformie instant games na Messengerze. Za działania kreatywne, design i dewelopment w projekcie odpowiada agencja Artegence.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PKO BP chce edukować poprzez grę „Bitwa o Neta”

„Bitwa o Neta” ma  przybliżać młodym użytkownikom podstawy bezpiecznego korzystania z internetu.  

Główną postacią gry jest superbohater cyberprzestrzeni, autorytet w kwestiach cyberbezpieczeństwa i zagrożeń, które czyhają na użytkowników internetu. Są to m.in. - uploadowanie nieodpowiednich zdjęć do sieci, pobieranie niebezpiecznych załączników, łączenie się z obcym Wi-Fi, klikanie w spamowe pop-upy, ochrona swoich danych czy unikanie zawirusowanych maili - i właśnie w kontekście takich niebezpieczeństw edukuje gra PKO Banku Polskiego.

- Naturalną konsekwencją udostępniania młodym bankowości internetowej iPKO i mobilnej – IKO jest dla nas edukacja z zakresu cyberbezpieczeństwa. Chcemy zwrócić nastolatkom uwagę  na zagrożenia związane z użytkowaniem najnowszych technologii. Coraz szerszy i powszechniejszy dostęp do usług internetowych wymaga pogłębienia kompetencji cyfrowych wśród tej grupy wiekowej. Gra „Bitwa o Neta” nam w tym pomoże - mówi Aleksandra Gieros-Brzezińska, dyrektor pionu marketingu i komunikacji w PKO Banku Polskim.

„Bitwa o Neta” to kompilacja mikrogier, czyli kilkusekundowych, prostych zadań, które gracze rozgrywają jedno po drugim, na ekranach swoich smartfonów. Każda gra niesie ze sobą inną lekcję i jednocześnie sprawdza spryt, spostrzegawczość oraz umiejętność szybkiego reagowania.

W ramach „sesji szkoleniowej”, zadania rozgrywane są jedno po drugim, ale w losowej kolejności. Im więcej pomyślnie ukończonych gier, tym szybkość i poziom trudności wzrasta. Po pomyślnym ukończeniu zadania gracze otrzymują punkty. Na podstawie najwyższych wyników każdego z graczy ustalany jest ranking najzdolniejszych Adeptów Cyber Camp. Natomiast w przypadku niewykonania trzech zadań następuje koniec gry.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7