PKP PLK wybiera w przetargu Partner of Promotion

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na realizację działań public relations i event marketingu w ramach kampanii społecznej PKP PLK „Bezpieczny przejazd". Budżet na akcję to 1 476 000 zł.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PKP PLK wybiera w przetargu Partner of Promotion

Przetarg miał charakter nieograniczony. Do zadań zespołu Partner of Promotion należy m.in. organizacja konferencji prasowych i briefingów, testu zderzeniowego, warsztatów na temat bezpieczeństwa, przeprowadzenie akcji influencer marketingu i działań ambientowych. Agencji powierzono również realizację działań ambientowych i warsztatów dla instruktorów nauki jazdy.

Akcja „Bezpieczny przejazd" ma na celu minimalizację liczby zdarzeń zagrażających życiu i zdrowiu na przejazdach kolejowych oraz zwiększanie świadomości społecznej na ten temat. 

Startująca odsłona kampanii będzie trwała do 12 miesięcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski