Planet PR odpowiada za program edukacyjny „Śniadaniowa Klasa”. Ambasadorką Anna Popek

Agencja Planet PR przedłużyła współpracę z firmą Z.T. Bielmar. Agencja realizuje drugą edycję ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Śniadaniowa Klasa” dotyczącego prawidłowego odżywiania, którego ambasadorką została Anna Popek.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

„Śniadaniowa Klasa” to program CSR-owy firmy Bielmar, którego koordynatorem i pomysłodawcą kampanii jest agencja Planet PR. Do jej zadań należą działania z zakresu doradztwa marketingowego, media relations, e-PR oraz kompleksowa organizacja akcji edukacyjnej, w tym: konkursów, warsztatów kulinarnych dla dzieci i dorosłych, spotkań z dietetykami. Planet PR odpowiada również za przygotowanie kampanii reklamowej w prasie, radiu i telewizji przy współpracy z domem mediowym Innovations.

Za obsługę marki odpowiedzialne są Izabela Ozaist oraz Sylwia Woźniak.

Umowa została przedłużona do końca 2013 roku.

Ogólnopolski program edukacyjny „Śniadaniowa Klasa” promuje prawidłowe zasady zdrowego odżywiania, ze szczególnym uwzględnieniem śniadania (w tym drugiego śniadania), jako podstawowego posiłku w ciągu dnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych