Platforma Mediowa Point Group dostała koncesję dla Machina TV

Platforma Mediowa Point Group otrzymała koncesję dla kanału MachinaTV, który ma mieć rozrywkowy charakter. Obecnie trwają prace nadostateczną ofertą programową stacji oraz jej modelem dystrybucji iprzychodów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Przyznanie koncesji to zamknięcie etapu formalnego praczwiązanych z uruchomieniem kanału. Prace logistyczne i programoweposuwają się zgodnie z harmonogramem projektu - mówi Michał M.Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group. Podkreśla, żeuruchomienie kanału telewizyjnego nie jest celem samym w sobie, alejednym z elementów strategii firmy budowy silnego brandurozrywkowego w oparciu o markę "Machina" oraz budowy kompetencjiPMPG w mediach telewizyjnych.

Nad projektem uruchomienia Machina TV pracują Michał Szklarz -dyrektor strategii i rozwoju oraz Marcin Mikucki - dyrektormarketingu i dyrektor programowy. Zgodnie z przyjętym przez PMPGharmonogramem, kanał pojawi się w sieciach kablowych i naplatformach cyfrowych pod koniec IV kwartału 2009 r. lub w Ikwartale 2010 r. PMPG nie wyklucza też umieszczenia Machina TV wmultipleksach naziemnej telewizji cyfrowej. W ubiegłym roku spółkazłożyła wniosek o rezerwację częstotliwości w ramach DVB-T.

Pomimo otrzymania koncesji dla Machina TV, PMPG nadalpodtrzymuje swoje zainteresowanie nabyciem udziałów w innychstacjach. Przypomnijmy bowiem, że w sierpniu z rozmów z PMPG natemat zakupu udziałów zrezygnowała TV Puls. Jak podano wkomunikacie, spółka ma przygotowane dwa alternatywne scenariuszewejścia i rozwoju na rynku telewizyjnym - z udziałem stacjiogólnotematycznej lub wyłącznie w oparciu o kanały tematyczne.Obecnie zarząd PMPG analizuje możliwość zaangażowania się wdodatkowe stacje tematyczne obecne na polskim rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day