Platinium Cast wygrywa przetarg Grupy Luxottica

Platinium Cast z początkiem czerwca rozpoczyna współpracę z Grupą Luxottica, producentem i dystrybutorem okularów kilku marek premium. To efekt wygranego przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ogłoszonym przez Luxottica przetargu, dotyczącym działań PR, prowadzenia showroomu oraz współpracy z influencerami, wzięły udział trzy agencje (marketer nie podaje ich nazw).

W ramach współpracy z Luxotticą, za kompleksową i długoterminową obsługę marek z Grupy Luxottica odpowiedzialna będzie Magdalena Musiał z  całym zespołem. Całość nadzoruje Agata Brodzka, dyrektor zarządzająca agencji.

Luxottica Group jest producentem i wyłącznym dystrybutorem okularów następujących marek: Ray-Ban, Vogue Eyewear, Oakley, Persol, Arnette, Alain Mikli, Prada, Dolce&Gabbana, Miu Miu, Chanel i inne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję