Płatny serwis ESPN+ po pół roku od uruchomienia osiągnął liczbę miliona płatnych subskrybentów

Koncern Disney ujawnił, że należący do niego sportowy serwis streamingowy ESPN+ osiągnął liczbę miliona subskrybentów płacących abonament za dostęp do treści. Wynik jest zaskoczeniem dla branży biorąc pod uwagę że został on osiągnięty po sześciu miesiącach funkcjonowania ESPN+.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Płatny serwis ESPN+ po pół roku od uruchomienia osiągnął liczbę miliona płatnych subskrybentów

ESPN+ wystartował w Stanach Zjednoczonych w kwietniu br. W ofercie serwisu znajdują się transmisje z mniej popularnych dyscyplin sportu w USA, takich jak rozgrywki włoskiej ligi piłkarskiej czy mecze drużyn studenckich w koszykówce oraz baseballu. Na platformie nie ma jednak pozycji nadawanych przez sportową stację telewizyjną ESPN.

Teraz koncern Disney, do którego należy ESPN+ ujawnił, że liczba jego użytkowników osiągnęła milion. Odbiorcy treści w serwisie muszą zapłacić miesięczną subskrypcję w wysokości 4,99 dol.

Disney zaznacza, że większość użytkowników ESPN+ to wyłącznie subskrybenci tej platformy, choć część to osoby korzystające z darmowego dostępu w ramach abonamentu premium wykupionego w stacji ESPN.

Zachodnie media branżowe nie kryją zdziwienia liczbą podaną przez Disneya. W ich opinii osiągnięcie przez ESPN+ poziomu miliona subskrybentów w ciągu kilku miesięcy jest dużym sukcesem w wypadku serwisu streamingowego do którego dostęp jest płatny.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię