Play ma 1,1 mln klientów usługi mobilnego dostępu do internetu

Sieć Play ma 1,1 mln klientów usługi mobilnego dostępu do internetu, poinformowali przedstawiciele spółki P4, operatora tej sieci. Firma zaprezentowała nową ofertę tej usługi, w ramach których oferuje dostęp do internetu razem ze sprzętem.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Play Online ma 1,1 mln klientów" - powiedział dziennikarzom dyrektor oferty mobilnego internetu w P4 Adam Toruński. Rzecznik prasowy Marcin Gruszka dodał, że ta liczba zawiera wyłącznie klientów Play i nie obejmuje operatorów wirtualnych oferujących swoje usługi na infrastrukturze tej sieci.

"Cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu" - dodał Toruński. Obecnie zasięg usługi w sieci Play to ok. 80% populacji kraju.

Play przedstawił nową ofertę internetu mobilnego, w ramach której w abonamencie oferuje jedno z 24 urządzeń mobilnych, np.: laptop, tablet lub konsolę.

"Chcemy być liderem oferty typu usługa lub urządzenie" - zaznaczył Toruński. Według niego, okres "powrotów do szkoły" do moment, w którym rośnie zainteresowanie właśnią takimi ofertami. Spółka zaprezentowała dwa spoty reklamowe: jeden adresowany do dzieci oraz rodziców, drugi - do studentów.

Przychody Play wyniosły 1,6 mld zł w I poł. 2012 r. co oznacza wzrost o 33% r/r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK