Play reklamuje Formułę Unlimited i smartfony w 4G LTE (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Play podkreślająca, że w ramach oferty szybkiego internetu 4G LTE będą dostępne taryfy Formuła Unlimited i smartfony za złotówkę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, OTO Film, K2, White Rabbit i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii reklamowej Play informuje o szybkim internecie 4G LTE, który zostanie wprowadzony do oferty sieci 11 listopada br. (przeczytaj o tym więcej).

Reklamy podkreślają, że taki internet będzie dostępny w ramach taryf Formuła Unlimited, które na początku bieżącego tygodnia pojawiły się w ofercie Play w trzech wersjach: Formuła Play Unlimited, Formuła 4.0 Unlimited i Formuła Europa Unlimited (zobacz ich szczegóły).

W kampanii Formuły Europa występuje też Kuba Wojewódzki, a w reklamach Formuły 4.0 - Magdalena Różczka (obejrzyj te spoty).

Nowe reklamy informują też o smartfonach LG Swift G i Nokia Lumia 625, które pozwalają korzystać z internetu 4G LTE, a w nowych taryfach są dostępne od złotówki.

W kampanii występuje para konsultantów z punktu sprzedaży Play, znana z poprzednich spotów sieci.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a wyprodukował dom produkcyjny OTO Film. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, za BTL - agencja White Rabbit, a za planowanie i zakup mediów - dom Mediowy MediaCom Warszawa.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię