Plej wzmacnia zespół po rozszerzeniu współpracy przez Play

Agencja Plej w szerszym niż dotąd zakresie będzie zajmować się BTL-ową obsługą reklamową P4, operatora sieci Play. W związku z tym do zespołu Plej dołączyły Aneta Jalowska, Anna Kwaśniewska i Agnieszka Borkowska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Plej odpowiada teraz za kreację materiałów wizerunkowych i produktowych na potrzeby kampanii marki Play w zakresie trade marketingu. Agencja pracuje dla sieci od kilku lat. Nowa umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Zespołem zajmującym się obsługą Play kieruje Aneta Jalowska, która dołączyła do Plej, obejmując funkcję account directora. Poprzednio pracowała jako account supervisor w Change Integrated.

Ponadto pracę w Plej rozpoczęły Agnieszka Borkowska jako account manager i Anna Kwaśniewska jako senior account executive.

Z kolei Karolina Ostrowska awansowała w agencji na stanowisko client service directora. Poprzednio przez pół roku pełniła w firmie funkcję account directora, a wcześniej pracowała m.in. w Brand Support i Nano.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej