Plej wzmacnia zespół po rozszerzeniu współpracy przez Play

Agencja Plej w szerszym niż dotąd zakresie będzie zajmować się BTL-ową obsługą reklamową P4, operatora sieci Play. W związku z tym do zespołu Plej dołączyły Aneta Jalowska, Anna Kwaśniewska i Agnieszka Borkowska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Plej odpowiada teraz za kreację materiałów wizerunkowych i produktowych na potrzeby kampanii marki Play w zakresie trade marketingu. Agencja pracuje dla sieci od kilku lat. Nowa umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Zespołem zajmującym się obsługą Play kieruje Aneta Jalowska, która dołączyła do Plej, obejmując funkcję account directora. Poprzednio pracowała jako account supervisor w Change Integrated.

Ponadto pracę w Plej rozpoczęły Agnieszka Borkowska jako account manager i Anna Kwaśniewska jako senior account executive.

Z kolei Karolina Ostrowska awansowała w agencji na stanowisko client service directora. Poprzednio przez pół roku pełniła w firmie funkcję account directora, a wcześniej pracowała m.in. w Brand Support i Nano.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"