Plejada dalej przed Pudelkiem, Jastrzabpost i WP Gwiazdy straciły najwięcej (TOP 10)

Liderem zasięgowym wśród serwisów o tematyce show-biznesowej pozostaje Plejada.pl, w maju zwiększyła przewagę nad Pudelkiem. Największe spadki zanotowały natomiast Jastrzabpost.pl, WP Gwiazdy i sekcja show-biznesowa Radiozet.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w maju br. Plejadę (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 7,59 mln użytkowników, czyli 26,14 proc. wszystkich internautów w Polsce.

Pułap 20 proc. zasięgu przekroczyły jeszcze trzy witryny show-biznesowe. Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) miał 7,18 mln użytkowników i 24,7 proc. zasięgu, Plotek.pl (Agora) - 6,78 mln odwiedzających i 23,35 proc. zasięgu, a Pomponik.pl (Grupa Interia-Polsat) - 6,04 mln użytkowników i 20,78 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/internet-w-maju-wirtualna-polska-przed-axel-springer-polska-i-allegro-instagram-i-netflix-w-gore-na-komputerach,7170175888504961a ##

W zestawieniu oprócz Pudelka są dwa serwisy Grupy Wirtualna Polska. WP Gwiazdy, stanowiące dział show-biznesowy portalu WP.pl, zanotowały 4,59 mln internautów i 15,8 proc. zasięgu, a analogiczna sekcja na o2.pl - 5,72 mln użytkowników i 19,68 proc. zasięgu.

Dział o show-biznesie na Radiozet.pl (Eurozet) odwiedziło 4,48 mln internautów, co dało 15,41 proc. zasięgu. Jastrzabpost.pl miał 2 mln użytkowników i 6,9 proc. zasięgu, Swiatgwiazd.pl - uruchomiony przez firmę Iberion w kwietniu br. w miejsce Lelum.pl - zanotował 1,07 mln odwiedzających i 3,69 proc. zasięgu, natomiast Obcas.pl - 973,6 tys. użytkowników i 3,35 proc. zasięgu.

grafika

W porównaniu z kwietniem Plejada.pl zyskała 525,5 tys. internautów (to 7,4 proc. w górę), a Pudelek.pl - 181,1 tys. (2,6 proc.). W efekcie przewaga pierwszego serwisu nad drugim zwiększyła się z 73,9 do 418,3 tys. użytkowników.

W dalszej części rankingu przeważają spadki. Najwięcej straciły Jastrzabpost.pl (w dół o 988,8 tys. internautów, czyli 33 proc.), WP Gwiazdy (o 966,8 tys. internautów, 17,4 proc. zasięgu) i dział show-biznesowy Radiozet.pl (o 911,1 tys. użytkowników, 16,9 proc. zasięgu).

Na Plotek.pl ubyło 182,1 tys. internautów (to 2,6 proc. w dół), na Pomponik.pl - 51,2 tys. (0,8 proc.), w dziale o show-biznesie na o2.pl - 245,3 tys. (4,1 proc.), a na Swiatgwiazd.pl - 564,2 tys. (34,5 proc.).

Z kolei Obcas.pl zyskał 183,1 tys. użytkowników, co oznacza wzrost o 23,2 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style