Plushak testuje trymer do uszu w reklamach Plush Abo (wideo)

W nowej kampanii taryfy Plush Abo (oferowanej przez Polkomtel) reklamowane są m.in. pakiet 25 GB do korzystania z YouTube’a oraz stabilizator Gimbal DJI Osmo. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania jest oparta na spocie pokazującym jak Plushak, brand hero marki Plush, siedząc na działające pralce stara się nagrać smartfonem na swój kanał youtube’owy test trymera. Pralka jest bardzo niestabilna, co kończy się tym, że bohater goli sobie ucho.

Reklamy podkreślają, że przy podpisaniu umowy na 24 miesiące w Plush Abo za 25 zł miesięcznie pakiet do korzystania z YouTube’a jest powiększony z 15 do 25 GB. Ponadto można kupić za złotówkę na start stabilizator Gimbal DJI Osmo (potem z 24 ratami po 40 zł) lub smartfon Huawei P6 Lite 2017 (z 24 ratami po 29 zł).

Nowa akcja reklamowa jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, za produkcję spotów - TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych