„Sieć w domu i bajeruj do woli” w kampanii Plush na kartę (wideo)

Ruszyła akcja reklamująca pakiet internetowy w ofercie Plush na kartę (świadczonej przez Polkomtel należący do grupy Cyfrowy Polsat). Jest realizowana pod hasłem „Sieć w domu i bajeruj do woli”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Sieć w domu i bajeruj do woli” w kampanii Plush na kartę (wideo)

W spocie z kampanii Plushak, brand hero marki Plush, siedzi w domu i z notesu wybiera numery atrakcyjnych dziewczyn, z którymi flirtuje przez wideo komunikator. „Sieć w domu i bajeruj do woli” - zachęca lektor, zaznaczając, że konto w Plush na kartę można doładować w serwisie internetowym tej oferty.

Kampania podkreśla, że w Plush na kartę przy doładowaniu za 30 zł na 30 dni oprócz 30 GB otrzymuje się dodatkowe 10 GB, przy czym zużywania tego pakietu nie powoduje korzystanie z platform społecznościowych Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, YouTube i TikTok.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/klienci-plus-i-plush-darmowy-transfer-na-korzystanie-z-aplikacji-polsat-news,7170716687021697a ##

Nowa kampania reklamująca Plush jest realizowana w telewizji oraz internecie (m.in. w social media).

Za obsługę marketingową oferty Plush odpowiadają agencja Scholz&Friends Warszawa (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku