PM Sport dalej z getPR

Agencja getPR, trzeci rok kontynuuje współpracę z marką Rossignol. W tym sezonie zajmie się także obsługą medialną pozostałych marek dystrybuowanych przez PM Sport oraz sieci jego salonów - Adventure Sports.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiada za realizację strategii wizerunkowej oraz kompleksowej obsługi public relations marek: Rossignol, Dynastar, Lange, Peak Performance, POC, Julbo oraz sieci Adventure Sports.

Współpraca opiera się na prowadzeniu biura prasowego, budowaniu relacji klienta z mediami i konsumentami, organizacji i wsparciu komunikacyjnym eventów oraz realizacji działań  z ambasadorami marek dystrybuowanych przez PM Sport.

Za projekt odpowiada Maja Sztenke.

Umowa została podpisana do września 2013 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem