'Po co drzeć koty?' - pyta konsumentów i przedsiębiorców UOKiK

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wspólnie z InspekcjąHandlową rozpoczął outdoorową kampanię promująca polubowne sądykonsumenckie. Akcja pod hasłem "Po co drzeć koty?" zachęcakonsumentów i przedsiębiorców do korzystania z tych instytucji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Decyzja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz InspekcjiHandlowej o przeprowadzeniu kampanii promującej polubowne sądykonsumenckie wynika z niskiej - w 2007 roku deklarowanej tylkoprzez jedną czwartą ankietowanych - świadomości społecznej na tematistnienia tej instytucji. UOKiK i IH chcą zachęcić konsumentów iprzedsiębiorców do rozwiązywania sporów w sądach polubownych,przełamując stereotypy dotyczące sformalizowanych procedur ikonieczności ponoszenia dużych nakładów finansowych przy wnoszeniuspraw do tych instytucji.

Kampania pod hasłem "Po co drzeć koty?" prowadzona jest od 1grudnia na 1000 billboardów zlokalizowanych w 48 miastach. Kreacjąi zakupem mediów na potrzeby akcji zaplanowanej do 15 grudniazajęła się agencja reklamowa DSK.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały