Po przejęciu przez Carlsberga piwo Guinness znów reklamowane w Polsce

Po wieloletniej przerwie w Polsce znów pojawiły się reklamy piwa Guinness. Jego nowy dystrybutor Carlsberg Polska chce ogólnopolskimi działaniami przypomnieć o tej marce konsumentom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Po przejęciu przez Carlsberga piwo Guinness znów reklamowane w Polsce

Piwo Guinness (jego właścicielem jest koncern alkoholowy Diageo), którego dystrybutorem do wiosny br. była Grupa Żywiec, przez wiele lat nie było wspierane reklamowo marketingowo na polskim rynku.

Po przejęciu dystrybucji wiosną br. przez Carlsberg Polska zdecydowano o wsparciu reklamowym marki. Obecnie prowadzona jest kampania outdoorowa w największych miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Krakowie, Trójmieście i Wrocławiu. Wykorzystano do niej siatki wielkoformatowe, billboardy oraz citylighty. Działania te potrwają do końca grudnia br.

grafika

Jak przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Beata Ptaszyńska-Jedynak, communications director w Carlsberg Polska, obecne działania reklamowe, prowadzone pod hasłem „Odkryj to, co niezwykłe”, mają charakter wizerunkowy. Marka adresowana jest do ludzi z pasją i wyobraźnią, ceniących perfekcyjny smak i wysoką jakość.

Obecną kampanię poprzedzał konkurs „Guinness Awards” realizowany na fan page marki na Facebooku , w którym zadaniem uczestników było stworzenie filmiku inspirowanego marką Guinness i nawiązującego do wartości reprezentowanych przez markę, takich jak pasja, perfekcja i wyobraźnia.

Kreację reklam przygotowała firma Diageo, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?