Podwójne całusy w kampanii Fortis Banku

Pod hasłem "Bierz od życia podwójnie" ruszyła nowa kampania FortisBanku reklamująca polisę lokacyjną CzystyZysk.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Podwójna korzyść, którą polisa zapewnia, to gwarantowany procentzysku, równy lokacie 7,5%, a dodatkowo - szansa na podwojenie tegozysku, dzięki loterii.

Kampania będzie realizowana w prasie, radio, na siatkachwielkoformatowych, a także w Internecie i za pośrednictwem BTL-u wplacówkach Fortis Banku.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Focus Advertising.

Kampania potrwa do 30 kwietnia

KLIENT: Fortis Bank Polska SA

PRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Robert Szymański, AgnieszkaWilczyńska

AGENCJA: Focus Advertising

PRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Marzena Korba, Anna Kawecka

ART: Agnieszka Kępowska

COPYWRITER: Angelika Zdankiewicz, Jan Roszkowski

Dyrektorzy Kreatywni: Łukasz Myszkowski, Piotr Górecki.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe