Podwyżki dla pracowników Lidla, sieć w kampanii reklamowej zachęca do składnia CV

Sieć sklepów Lidl Polska od marca podnosi pracownikom pensje. Załoga może liczyć średnio na 9,2 proc. wyższe wynagrodzenie w stosunku do poziomu z ubiegłego roku. Firma szuka też nowych pracowników, co wspiera kampanią reklamową.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Podwyżki dla pracowników Lidla, sieć w kampanii reklamowej zachęca do składnia CV

Od 1 marca pracownicy sklepów Lidl Polska będą zarabiać od 3,1 tys.  zł brutto do 3 850 zł brutto na początku zatrudnienia. Już po roku pracy pracodawca gwarantuje wzrost płacy do poziomu – 3 250 zł brutto do 4 050 zł brutto, a po dwóch latach stażu pracy od 3 450 zł brutto do 4 350 zł brutto. Poziom wynagrodzenia różni się w zależności od lokalizacji sklepu oraz związanych z nią kosztów życia.

Sieć zatrudnia w Polsce obecnie 17 tys. osób. W tym roku planuje przyjęcie ok. 1,3 tys. nowych osób do pracy.

- Obecnie rekrutujemy na stanowiska bardzo istotne dla biznesu operacyjnego – szukamy pracowników sklepów oraz magazynów. Co warto podkreślić aktualnie stworzyliśmy ponad 700 nowych miejsc pracy, a w całym 2019 roku łącznie zatrudnienie zaproponujemy 1 300 nowym pracownikom - komentuje Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.

Lidl planuje zrekrutować w najbliższym czasie 600 pracowników sklepów oraz prawie 100 pracowników magazynów. Zainteresowani mogą aplikować także na stanowiska w centrali, biurach sprzedaży, ekspansji czy na staże oraz programy rozwojowe.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lidl-w-reklamach-z-pracownikami-pokazuje-ze-dla-klientow-liczy-sie-tez-komfort-zakupow ##

Kampania "więcej na radość z życia"

Proces rekrutacyjny wspiera kampania reklamowa, która ruszyła 18 lutego i potrwa do początku marca.

Obejmuje materiały POS, OOH, portale internetowe, media społecznościowe, radio oraz stronę internetową kariera.lidl.pl.

Za koncepcję i kreację odpowiada agencja LuckyYou, z kolei zakupem czasu antenowego zajmuje się dom mediowy Havas Media. Natomiast kampania online prowadzona jest przez zespół marketing&digital Lidl Polska. Za komunikację PR odpowiada agencja 24/7 Communication.

W ubiegłym roku Lidl Polska wydał na reklamy najwięcej spośród wszystkich sieci detalicznych na naszym rynku. Nakłady na promocję w mediach wzrosły o 18,9 proc., z 627,2 do 745,9 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych