Influencerzy wspierają kampanię "Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi"

Ruszyła kampania społeczna promująca wielkanocną edycję akcji charytatywnej „Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi”. Akcje przygotowały agencje Labcon, Media Ready, SalesTube oraz Value Media (Group One).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Akcja “Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi”, która dziś obejmuje całą Polskę, zrodziła się w 2015 roku w Warszawie.

- W Polsce coraz więcej osób przywiązuje wagę do zdrowego trybu życia i podejmuje świadome wybory żywieniowe. Dlatego uznaliśmy, że warto przypomnieć, że świadome żywienie nie kończy się na świadomej kuchni. Wykorzystaliśmy trend, nawiązujący do pozytywnych nawyków żywieniowych Polaków, aby zachęcić do dzielenia się jedzeniem z potrzebującymi. Na co dzień, wybierając produkty bio, rezygnując z węglowodanów lub mięsa w diecie, nie zastanawiamy się, jak wiele osób marzy o najprostszym posiłku - mówi Adam Kręgielewski, strategy planner w agencji Labcon, pomysłodawca akcji.

W spocie przygotowanym na potrzeby akcji  wystąpili: Rafał Masny, Beata Sadowska, Natalia Sosin Krosnowska, Julia Kamińska, Modny Tata, Urszula Dębska, Żabson, Piotr Kędzierski, Maja Bohosiewicz, Gabi Drzewiecka, Bartosz Kurek oraz Grzegorz Daukszewicz.

Co zrobić z jedzeniem pozostałym po świętach wielkanocnych?

Akcja „Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi” wystartuje w Lany Poniedziałek po Wielkanocy. W całej Polsce wolontariusze przyjadą pod wskazany adres, odbiorą posiłki, które zostały nam po Świętach i zawiozą do lokalnych jadłodajni dla ubogich i bezdomnych osób. Akcja działa przez 3 dni (22-24 kwietnia), a jej zasięg obejmie 50 miast i miasteczek w 16 województwach, m.in. Warszawę, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Poznań, Zieloną Górę i Łódź.

Pomysłodawcami kampanii są: Adam Kręgielewski, strategy planner Labcon i Mateusz Garbarczyk, strategy planner Value Media. Za scenariusz spotu, realizację projektu, pozyskanie i współpracę influencerami i PR odpowiada agencja Labcon. Spot wyprodukowało Media Ready. Agencja SalesTube pozyskała natomiast grant na kampanię reklamową akcji na Facebooku.

Co zrobić z jedzeniem, które zostanie nam po świętach wielkanocnych? Można samodzielnie zawieźć jedzenie do jadłodajni dla osób ubogich i bezdomnych. Można też zgłosić się przez formularz na stronie akcji podzielmysie.pl. Tam otrzymamy informację o godzinie odbioru jedzenia. Następnie wolontariusze-kierowcy przewiozą je do lokalnej instytucji wspierającej osoby ubogie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych