Point Group liczy na dwucyfrowy wzrost wyników w 2010 r.

Platforma Mediowa Point Group (PMPG) liczy, że w 2010 r. zanotujedwucyfrową dynamikę wzrostu wyników zarówno na poziomie przychodów,jak zysku, wynika z wypowiedzi prezesa Michała Lisieckiego.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"Liczymy na dwucyfrowy wzrost wyników w 2010 r." - powiedziałLisiecki dziennikarzom. Z jego wypowiedzi wynika, że ten wzrostmoże częściowo zostać zrealizowany dzięki akwizycjom. Lisieckizaznaczył, że nie spodziewa się szybkiej i mocnej poprawy na rynkureklamowym.

"Nie jestem optymistą m.in. dlatego, że budżety marketingowe, towydatki które łatwo się obcina" - powiedział Lisiecki. Szef PMPGdodał, że według niego część mediów, głównie drukowanych, wprzyszłym roku nadal może notować dwucyfrowy spadek przychodów zreklam.

Spółka przedstawiła w poniedziałek zarysy nowej strategii, którazakłada budowę pozycji głównie w segmencie nowych mediów.

Narastająco w I-III kw. 2009 roku spółka miała 8,96 mln złskonsolidowanego zysku netto wobec 5,02 mln zł zysku rok wcześniej,przy przychodach odpowiednio 43,12 mln zł wobec 44,82 mln zł.

Na początku listopada spółka zweryfikowała prognozę finansową na2009 r. Zakłada ona przychody ze sprzedaży na poziomie 88 mln złoraz zysk operacyjny na poziomie 18 mln zł. Poprzednia prognoza,opublikowana w marcu zeszłego roku, zakładała że spółka w 2009 r.osiągnie przychody ze sprzedaży na poziomie 116,4 mln zł a wynikoperacyjny na poziomie 29,95 mln zł.

Point Group miało po audycie 6,76 mln zł skonsolidowanego zyskunetto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2008 rokuwobec 5,35 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny na poziomiegrupy wyniósł 7,76 mln zł wobec 4,43 mln zł zysku rok wcześniej.Skonsolidowane przychody wyniosły 70,67 mln zł wobec 45,76 mln złrok wcześniej.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały