„Pokusa dla Twoich zmysłów” w kampanii Midnight Pearl Oriflame (wideo)

W telewizji i prasie rusza kampania reklamowa Midnight Pearl – nowej wody perfumowanej Oriflame. Akcję pod hasłem „Pokusa dla Twoich zmysłów” przygotowały firmy Folke Film, Epoka i Media Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa wody perfumowanej Midnight Pearl opiera się na wizerunku fotomodelki Natalii Vodianovej. Akcja pod hasłem „Pokusa dla Twoich zmysłów” ma zwiększyć sprzedaż tego produktu, wprowadzanego właśnie na polski rynek przez Oriflame.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (Polsat, TVN i kanały tematyczne skierowane do kobiet) oraz prasie („Party”, „Show”, „Twój Styl”, „Elle”, „Glamour”, „Viva!”, „Pani”, „InStyle”, „Avanti”, „Joy”, „Świat Kobiety” i „Claudia”). Kreację kampanii przygotowały firmy Folke Film ze Szwecji (telewizja) i Epoka z Krakowa (prasa), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta