Polacy w internecie: 50 proc. czyta, 27 proc. słucha, 23 proc. ogląda

Połowa Polaków w wieku 15-64 lat każdego miesiąca czyta wiadomości w internecie. Radia lub muzyki regularnie słucha w sieci 27 proc. osób, a materiały wideo ogląda 23 proc.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez grupę Aegis Media wynika, że więcej Polaków regularnie czyta informacje w internecie niż ogląda je w telewizji lub słucha w radiu. 26 proc. osób co najmniej raz w miesiącu ogląda online wiadomości wideo, a 25 proc. przegląda serwisy gazet. Prasę na papierze regularnie czyta co trzeci Polak.

grafika

Radia lub muzyki każdego dnia słucha ponad połowa Polaków. Z internetu co najmniej raz w miesiącu korzysta w tym celu co czwarta osoba. Pobieranie muzyki z sieci deklaruje co piąty respondent.

grafika

Natomiast telewizję prawie codziennie ogląda 95 proc. Polaków. Z internetowych serwisów wideo korzysta regularnie trzy razy więcej osób niż chodzi do kin. 

grafika

Badanie Consumer Connection System (CCS) zostało przeprowadzone przez grupę Aegis Media, w której skład w Polsce wchodzą: domy mediowie Carat i Vizeum, agencja interaktywna Hypermedia Isobar oraz agencja reklamy zewnętrznej Posterscope. Na zlecenie Aegis Media wywiady – w domach respondentów i przy użyciu laptopów – w listopadzie i grudniu ub.r. zrealizował instytut badawczy Ipsos Polska. Sondaż objął 3 tys. osób w wieku 15-64 lat, z których 1 tys. mieszka w całym kraju, a 2 tys. – w miastach mających minimum 100 tys. mieszkańców. To grupa reprezentatywna dla 27,2 mln Polaków.

Komentarze (0)
Marcin86g
6 lat temu

Gunwo, kto to ogląda

Sandzi
6 lat temu

Tylko że oglądalność spada na łeb NA szyję ale jakie media taka rzetelność ,😁

yu
6 lat temu

bełkot

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek