Polacy w internecie: 50 proc. czyta, 27 proc. słucha, 23 proc. ogląda

Połowa Polaków w wieku 15-64 lat każdego miesiąca czyta wiadomości w internecie. Radia lub muzyki regularnie słucha w sieci 27 proc. osób, a materiały wideo ogląda 23 proc.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez grupę Aegis Media wynika, że więcej Polaków regularnie czyta informacje w internecie niż ogląda je w telewizji lub słucha w radiu. 26 proc. osób co najmniej raz w miesiącu ogląda online wiadomości wideo, a 25 proc. przegląda serwisy gazet. Prasę na papierze regularnie czyta co trzeci Polak.

grafika

Radia lub muzyki każdego dnia słucha ponad połowa Polaków. Z internetu co najmniej raz w miesiącu korzysta w tym celu co czwarta osoba. Pobieranie muzyki z sieci deklaruje co piąty respondent.

grafika

Natomiast telewizję prawie codziennie ogląda 95 proc. Polaków. Z internetowych serwisów wideo korzysta regularnie trzy razy więcej osób niż chodzi do kin. 

grafika

Badanie Consumer Connection System (CCS) zostało przeprowadzone przez grupę Aegis Media, w której skład w Polsce wchodzą: domy mediowie Carat i Vizeum, agencja interaktywna Hypermedia Isobar oraz agencja reklamy zewnętrznej Posterscope. Na zlecenie Aegis Media wywiady – w domach respondentów i przy użyciu laptopów – w listopadzie i grudniu ub.r. zrealizował instytut badawczy Ipsos Polska. Sondaż objął 3 tys. osób w wieku 15-64 lat, z których 1 tys. mieszka w całym kraju, a 2 tys. – w miastach mających minimum 100 tys. mieszkańców. To grupa reprezentatywna dla 27,2 mln Polaków.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK