Półfinał Eurowizji popularniejszy od finału

Sobotni finał Eurowizji oglądało 3,7 mln widzów (udział stacji TVP 1 wyniósł w tym czasie 31,7%), czyli o 0,6 mln widzów więcej, niż w zeszłym roku.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Zwycięzcami tegorocznego konkursu zostali reprezentanci Finlandii – zespół Lordi.

Jednak półfinały Eurowizji (transmisja z 18 maja 2006 roku) cieszyły się większą popularnością niż same finały, gdyż oglądało je 5,4 mln widzów, czyli o 0,4 mln widzów więcej niż w zeszłym roku - wynika z danych  AGB Nielsen Media Research.

Finał i półfinał Eurowizji przyciągnęły przed telewizory głównie kobiety (58,3%), a także widzów w wieku 25-29 lat oraz powyżej 35 roku życia. Większość z nich pochodzi ze wsi i małych miasteczek, z przewagą wykształcenia średniego.

Źródło: AGB Nielsen Media Research, grupa docelowa: wszyscy powyżej 4 roku życia

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe