Polkomtel: 2-3 umowy z operatorami wirtualnymi w 2007 r.

Polkomtel, operator sieci Plus GSM, chce w przyszłym roku podpisać 2-3 umowy na udostępnienie swojej sieci operatorom wirtualnym.

isb-masz
isb-masz
Udostępnij artykuł:

Powiedział w środę prezes spółki Jarosław Bauc. Operator liczy, że wyraźniejszy wpływ umów z operatorami wirtualnymi na wyniki spółki będzie widoczny dopiero w 2008 roku.

„Ta umowa, którą podpisaliśmy z BRE Bankiem, jest drugą z kolei, ale nie ostatnią. Jestem przekonany, że w roku przyszłym jeszcze 2-3 umowy w różnych modelach service providerów i operatorów wirtualnych staną się rzeczywistością” – powiedział Bauc podczas konferencji prasowej.

Umowa między Polkomtelem a należącym do BRE Banku mBankiem przewiduje, że bank będzie hurtowo odkupywał minuty od operatora sieci Plus GSM. mBank mobile uruchamia swoją ofertę – jako pierwszy operator wirtualny – 13 grudnia.

Prezes Polkomtela powiedział w środę, że w 2007 roku wpływ podpisanych wcześniej umów z operatorami wirtualnymi będzie jeszcze nieznaczny.

„O udziale w przychodach, który będzie ważył w wynikach Polkomtela będziemy mogli mówić dopiero w 2008 roku” – powiedział Bauc.

Dotychczas umowę na świadczenie usług telefonii komórkowej przy wykorzystaniu sieci Polkomtela podpisała firma P4, która posiada też własną licencję na telefonię mobilną w technologii 3G. Podobną umowę z Polską Telefonią Cyfrową, operatorem sieci Era, popisał Cyfrowy Polsat. Firmy te nie rozpoczęły jeszcze działalności.

isb-masz
Autor artykułu:
isb-masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały