Polkomtel konsoliduje Plusa - koniec MixPlusa, Simplusa i 36.6

Wszystkie subbrandy sieci Plus zostają skonsolidowane pod tą główną marką i hasłem „Daj o siebie zadbać”. Jednocześnie uproszczona zostaje oferta tej sieci.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wszystkie dotychczasowe submarki sieci Plus – takie jak MixPlus, Simplus, 36.6, Muzodajnia czy Plusoczytelnia – zostają zastąpione przez brandy oparte na nazwie Plus z odpowiednimi rozszerzeniami. Polkomtel uzasadnia, że przechodzenie na markę monolityczną to trend charakterystyczny dla rynku nasyconego, jakim w telefonii komórkowej jest Polska. Ponadto zdaniem operatora łatwe nazewnictwo jest zgodne z postrzeganiem poszczególnych kategorii przez konsumentów i pozwoli na lepszą komunikację nowych propozycji ofertowych.  

grafika

Polkomtel wprowadza też nowe hasło Plusa: „Daj o siebie zadbać”, które ma podkreślać, że sieć dba o satysfakcję klientów, oferując im najwyższą jakość usług i obsługi. Tę zmianę w komunikacji odzwierciedlała już ostatnia reklama sieci z udziałem kabaretu Mumio.

Wraz z nową strategią następuje uproszczenie ofert Plusa. Mechanika taryf jest taka sama we wszystkich ofertach, a podział wynika tylko ze sposobu dokonywania płatności (prepaid, mix, abonament). Ponadto pojawiła się usługa typu „Pay per call”, czyli stała opłata za rozmowę bez względu na długość trwania połączenia. Wprowadzone też zostaną rozwiązania wspierające korzystanie z mobilnego internetu: pakiety danych oraz  taryfy smartfonowe z dużymi limitami transmisji danych i telefonami w atrakcyjnych cenach. Szczególne działania będą skierowane do dotychczasowych użytkowników Plusa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem