Połowa polskich internautów niechętna markom w portalach społecznościowych

Przedsiębiorstwa tracą czas i pieniądze próbując dotrzeć do klientów w internecie, nie zdając sobie przy tym sprawy, że wielu z konsumentów czuje się zdegustowanych faktem, że duże marki wkraczają w świat ich społecznościowych relacji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Połowa (51 proc.) internautów w Polsce korzystających z portali społecznościowych nie życzy sobie, aby marki przeszkadzały im podczas aktywności w tego typu serwisach - wynika z raportu Digital Life przygotowanego przez agencję badawczo-doradczą TNS.

Na rynkach rozwiniętych taka niechęć jest jeszcze większa i dotyczy średnio 57 proc. konsumentów.

grafika

Raport Digital Life jest oparty na badaniu TNS, w którym udział wzięło 72 tys. konsumentów z 60 krajów świata.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"