Polsat i TVN liderami oglądalności, duże wzrosty kanałów z MUX-8 (top 150 stacji)

W maju br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w maju 2018 roku zajął TVP1. Średni dobowy udział tego kanału względem maja 2017 roku zmniejszył się o 9,19 proc. i wyniósł 10,38 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugi był TVN, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,88 proc. do 9,20 proc. Podium uzupełnia TVP1 (8,30 proc. udziału; w dół o 8,19 proc.). Oczko niżej znalazła się Dwójka (8,27 proc. udziału; + 7,12 proc.).

Z piątego na szóste miejsce spadł TVN24, którego udział wyniósł 4,55 proc., po spadku o 2,36 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany kanał informacyjny w rankingu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-maj-2018-polsat-liderem-hity-seriale-tvp2,7171445087443073a ##

Na 13. lokacie znalazła stacja TVP Seriale - lider oglądalności kanałów filmowo-serialowych. Jej udział uplasował się na poziomie 1,46 proc. (spadek o 13,10 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kto-oglada-tvp1-tvp2-tvn-i-polsat-analiza ##

Od 36. do 52. miejsca w zestawieniu zajęły naziemne kanały, które wystartowały w 2016 roku (Zoom TV - 0,41 proc. udziału w maju br., WP - 0,40 proc., Metro - 0,35 proc. oraz Nowa TV - 0,29 proc.). Wszystkie te stacje odnotowały duże wzrosty względem maja 2017 roku - wyniosły one odpowiednio 141,18 proc., 263,64 proc., 75 proc. i 52,63 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem w maju br. był TVN, którego udział wyniósł tutaj 11,92 proc., po spadku o 8,45 proc. Wynik drugiego Polsatu zmniejszył się o 11,33 proc. do 11,51 proc.

Trzecia była TVP2 (6,89 proc udziału; do góry o 8,33 proc.), a czwarta - TVP1 (5,50 proc., spadek o 2,14 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych również i tutaj był kanał TVN24 (do góry o 2,02 proc. do 2,53 proc.).

Pierwsze miejsce wśród kanałów filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale (- 14,36 proc. do 1,67 proc.), dziecięcych - TVP ABC (+ 61,54 proc. do 1,47 proc.), lifestylowych - TVN Turbo (+ 17,89 proc. do 1,12 proc.), muzycznych - Polo TV (- 15,79 proc. do 0,96 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (+ 25,35 proc. do 0,89 proc.), a sportowych - Polsat Sport (0,32 proc.; bez zmian).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"