Polsat i TVN24 mniej z reklam, TVP2 w górę (TOP10)

W listopadzie br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam minimalnie mniej niż rok wcześniej. Spory spadek wpływów reklamowych zanotowały Polsat i TVN24, za to ich wzrost osiągnęła m.in. TVP2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody reklamowe Polsatu były w listopadzie o 9 proc. niższe niż przed rokiem, a TVN24 - o 8,3 proc. niższe. Natomiast Viva Polska zarobiła z reklam aż o 31,3 proc. mniej niż w listopadzie ub.r.

Z drugiej strony wpływy reklamowe TVP2 wzrosły w skali roku o 7,3 proc. Disney Channel zarobił więcej o 18,1 proc., TV4 - o 14,6 proc., a AXN - aż o 38,9 proc. 

Z kolei przychody reklamowe TVN minimalnie się zwiększyły, a w przypadku TVP1 - spadły. Natomiast przychody Cartoon Network wzrosły o 4,6 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"