Polsat liderem, reklamodawcy rezygnują z TVP

Polsat miał w sierpniu 2008 roku największe wpływy z reklam wśródstacji telewizyjnych. Na drugim miejscu znalazła się TVN. Kanałomtematycznym przewodzi Viva Polska. Biorąc po uwagę dynamikę,największy wzrost odnotował Hallmark, a największy spadek - PolsatSport.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Wpływy z reklam Polsatu w sierpniu br. wyniosły 136 mln zł ibyły o 38,5 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku -pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. dane TNS OBOP, którepowstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmująrabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się stacja TVN, która wzeszłym miesiącu zanotowała przychody reklamowe na poziomie 115,8mln zł (o 8,1 proc. wyższe niż w sierpniu 2007 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 68,4 mln zł,czyli o 26,9 proc. niższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 -czwarta w rankingu - odnotowała spadek wpływów z reklam do poziomu34 mln zł (-26,7 proc.).

Piątą lokatę zajęła Viva Polska, której przychody wyniosły 14,9mln zł. Stacja ta zyskała 86 proc. w porównaniu do sierpniu 2007roku i została liderem wśród stacji tematycznych.

Największy wzrost w zestawieniu zanotował znajdujący się namiejscu 18. Hallmark, którego wpływy zwiększyły się o 300,2 proc.do 4,6 mln zł. Najwięcej stracił natomiast plasujący się na 16.pozycji Polsat Sport, której przychody reklamowe spadły o 69,2proc. do 5,1 mln zł.

Procter and Gamble Operations Polska, Polkomtel i UnileverPolska to firmy, które przeznaczyły najwięcej na reklamę wtelewizji w sierpniu 2008 roku.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana