Polsat liderem, TVN24, TVP Info i TVP Seriale na czele kanałów tematycznych (top 150)

W lipcu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w lipcu 2019 roku zajął Polsat. Średni dobowy udział tego kanału względem lipca 2018 roku zwiększył się o 1,21 proc. i wyniósł 9,96 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,15 proc. do 9,41 proc.

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 8,28 proc., po spadku względem lipca ub.r. o 2,79 proc. Kolejną lokatę zajęła TVP2 (stacja ta miała 7,44 proc. udziału; do góry o 10,26 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-lipiec-2019-polsat-liderem-zniewolona-hitem,7170864502909057a ##

Na piątym miejscu zestawienia uplasował się kanał TVN24. Jego udział wyniósł 4,66 proc., po wzroście o 5,02 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany kanał informacyjny w rankingu.

Na 14. lokacie znalazła się stacja TVP Seriale - lider oglądalności kanałów filmowo-serialowych. Jej udział uplasował się na poziomie 1,57 proc. (wzrost o 4,12 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji sportowych było TVP Sport (w dół o 34,99 proc. do 1,38 proc.), dziecięcych - TVP ABC (- 7,77 proc. do 1,31 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (+ 10,89 proc. do 1 proc.), muzycznych - Polo TV (- 2,30 proc. do 0,76 proc.), a lifestylowych - HGTV (+ 24,42 proc. do 0,64 proc.).

grafika

Udział będącego liderem Polsatu wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 11,35 proc., po wzroście o 5,38 proc. Drugą lokatę zajął TVN. Jego wynik w lipcu br. zmniejszył się o 0,79 proc. do 10,62 proc. Podium uzupełnia Dwójka (+ 10,60 proc. do 6,33 proc.), która wyprzedziła Jedynkę (- 25,72 proc. do 5,67 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych również i tutaj był kanał TVN24 (do góry o 2,81 proc. do 2,60 proc.).Pierwsze miejsce wśród kanałów filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale (+ 4,17 proc. do 1,77 proc.), dziecięcych - TVP ABC (- 4,38 proc. do 1,42 proc.), sportowych - TVP Sport (- 42,53 proc. do 1,27 proc.), muzycznych - Polo TV (+ 8,81 proc. do 1,21 proc.), lifestylowych - TVN Style (- 3,59 proc. do 0,99 proc.), a dokumentalnych - Fokus TV (+ 9,97 proc. do 0,96 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami