Polsat: 'Skazany na śmierć' ma 2,6 mln widzów

Trzy pierwsze odcinki czwartego sezonu "Skazanego na śmierć"zgromadziły średnio 2,6 mln widzów. Emitowaną przed rokiem w tympaśmie trzecią serię produkcji śledziło 2,9 mln osób.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

"Skazany na śmierć" ma 18 proc. udziału w grupie 4+ oraz 22,5proc. w komercyjnej grupie docelowej - wynika z danych AGB NielsenMedia Research dla Wirtualnemedia.pl. Drugi odcinek serialu, nadanywyjątkowo o 22.00, nie wpłynął na średnie wyniki produkcji. Przedrokiem, trzy pierwsze epizody "Prison Break" zanotowały udział wrynku na poziomie 18,27 proc.

Kanał w trakcie emisji "Skazanego na śmierć"zajął trzecie miejsce na podium. Liderem pozostał TVN nadający"Taniec z gwiazdami" (3,67 mln widzów), druga pozycja z 2,88 mlnwidzów przypadła TVP1 (serial "Mała wielka miłość").

Polsat pokazuje czwarty i ostatni sezonprodukcji. Nie wiadomo jeszcze jaki tytuł zastąpi "PrisonBreak" w przyszłym sezonie.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]