Polska Izba Mleka wybiera agencję do akcji "Ja Cię SERniczę"

Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację projektu informacyjno-edukacyjnego pod hasłem "Ja Cię SERniczę". Z wybraną firmą będzie pracować przez rok.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zatrudniona przez Polską Izbę Mleka agencja zajmie się m.in. działaniami reklamowymi, prowadzeniem profilu akcji na Facebooku, działaniami public relations, eventami, akcjami samplingowymi. Do jej zadań należeć będzie również organizacja wydarzeń promujących ser 'na słodko", czyli za pomocą ciasta sernik.

Zaplanowany na te działania budżet Polskiej Izby Mleka wynosi 1,07 mln zł. Z tego 420 tys. zł będzie przeznaczone na działania reklamowe, 96 tys. zł na aktywności PR, 257 tys. zł na wydarzenia, 237,5 tys. zł na akcje samplingowe.

Działania reklamowe mają obejmować m.in. telewizję, internet, radio. Wydarzenia promujące ser mają zostać zorganizowane w 5 miastach: Warszawie, Białymstoku, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie.

Oferty moga składać agencje, które mają na koncie co najmniej 3 kampanie o łącznym budżecie 1 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek