Polski koszykarz ambasadorem marki Rabanne

Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Polski koszykarz ambasadorem marki Rabanne

Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum ma wpisywać się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread, należąca do Publicis Groupe.

Sochan z nową współpracą ambasadorską 

Premiera nowej odsłony zapachu miała miejsce w trakcie letnich Igrzysk Olimpijskich 2024 w Paryżu, co symbolizowało połączenie tej wyjątkowej kompozycji zapachowej z duchem rywalizacji. Marka Rabanne słynie ze zmysłowych i spektakularnych zapachów, przywiązując przy tym ogromną dbałość o szczegóły. Flakon Invictus Parfum formujący się w literę „V”, dodaje męskości, a kształt pucharu ma zwieńczać półkę niczym wygrane trofeum. 

Produkt występuje w kolorystyce głębokiego granatu ze złotymi zdobieniami. Zapach to połączenie zmysłowego czarnego mydła, z uzależniającym drzewem sandałowym oraz nutą lawendy, która dodaje świeżości i wyrazistości.

Celem kampanii promującej Invictus Parfum jest ukazanie zapachu dedykowanego mężczyźnie, który jest pewny siebie, doskonale zna swoje możliwości. 

Kampania obejmuje digital, m.in. media społecznościowe sportowca. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych