Pomelo Catering partnerem KTS Weszło i Projektu Warszawa

Catering dietetyczny Pomelo, rozszerza swoje działania w obszarze marketingu sportowego, angażując się w strategiczne partnerstwo z KTS Weszło i Projekt Warszawa. Inicjatywa ta jest spójna z filozofią marki, która powstała się jako catering dedykowany głównie sportowcom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Pomelo Catering partnerem KTS Weszło i Projektu Warszawa

- Nasze wartości, takie jak promowanie zdrowia, determinacja, praca zespołowa i dążenie do sukcesu, idealnie rezonują z duchem sportu. Jesteśmy dumni, wspierając kluby jak KTS Weszło i Projekt Warszawa, które dążą do sukcesu i inspirują innych. Nasze partnerstwo to więcej niż wsparcie finansowe – to wspólne dążenie do promowania zdrowego trybu życia i sportowej doskonałości – komentuje Bartłomiej Foszer, CEO cateringu Pomelo.

Współpraca cateringu Pomelo z KTS Weszło rozpoczęła się w ubiegłym roku, a obecny rok przynosi nowy rozdział w postaci partnerstwa z Projektem Warszawa.

- Jako osoba głęboko zaangażowana w świat sportu i mediów, rozumiem znaczenie solidnych partnerstw sponsorskich. Współpraca z firmami takimi jak catering Pomelo pomaga nam realizować nasze cele sportowe i z roku na rok podnosić poziom organizacyjny naszego klubu. Bez wsparcia finansowego sponsorów ciężko byłoby realizować nasze ambitne cele sportowe - komentuje Krzysztof Stanowski, prezes KTS Weszło

Piotr Gacek, wiceprezes zarządu Projektu Warszawa, dodaje: - Wsparcie sponsorów jest dla nas szczególnie ważne i wierzymy, że zarówno sport jak i biznes łączy wiele wspólnych idei oraz wartości. Sport profesjonalny sam w sobie jest ogromną gałęzią biznesu, więc cieszymy się, że możemy korzystać nie tylko z niezbędnego wsparcia finansowego naszych sponsorów, ale również wiedzy i nowoczesnych rozwiązań.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"