"Pomyśl zanim wyślesz" w kampanii Dnia Bezpiecznego Internetu (wideo)

Tegoroczny Dzień Bezpiecznego Internetu będzie wspierać kampania pod hasłem "Pomyśl zanim wyślesz". Akcja rozpocznie się 9 lutego w telewizji i internecie.

tw / tw / wm
tw / tw / wm
Udostępnij artykuł:

W tym roku Dzień Bezpiecznego Internetu - obchodzony 9 lutego we wszystkich krajach Unii Europejskiej - będzie przebiegać pod hasłem "Pomyśl zanim wyślesz" przestrzegającym przed nierozważnym publikowaniem w sieci prywatnych treści. Akcja, skierowana przede wszystkim do dzieci i młodzieży, obejmie konferencję prasową w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie połączoną z targami i forum na temat działań na rzecz bezpieczeństwa najmłodszych internautów. W kampanii towarzyszącej temu wydarzeniu wykorzystywany będzie 15-sekundowy spot animowany, w którym sugestywnie pokazana zostaje negatywna reakcja społeczności internetowej na materiał przesłany przez jednego z użytkowników. Kampania "Pomyśl zanim wyślesz" od 9 lutego będzie prowadzona na zasadach non profit w telewizji i internecie. W Polsce akcję organizują Fundacja Dzieci Niczyje oraz Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa tworzące Polskie Centrum Programu Safer Internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych