Ponad 1,6 mln zł na kampanię propagującą korzystanie z internetu

Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji planuje kampanię społeczną propagującą korzystanie z internetu w życiu codziennym. Przeznaczy na nią ponad 1,6 mln zł netto.

kb
kb
Udostępnij artykuł:

Kampania ma na celu wzrost świadomości na temat korzyści płynących z wykorzystania w życiu codziennym dostępu do szerokopasmowego internetu. Ma przedstawiać internet jako narzędzie, z którego łatwo i warto jest korzystać; narzędzie ułatwiające załatwianie codziennych spraw. Odbiorcy powinni postrzegać internet jako naturalny/niezbędny element codziennego życia, z którego każdy może korzystać. Kampania będzie mieć zasięg ogólnopolski.

W celu realizacji tych działań rozpoczął przetarg na wybór agencji reklamowej, która opracuje strategię kampanii, a potem ją zrealizuje.

Kampania jest elementem projektu systemowego - działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu realizowanego przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. Działania z tego zakresu realizowane są przez MAC oraz partnera projektu - Stowarzyszenie Miasta w Internecie, który realizuje projekt Latarników Polski Cyfrowej, mającego na celu upowszechnienie korzystania z internetu wśród osób 50+.

Dotychczas w ramach prowadzonych działań promujących korzyści z wykorzystania internetu pokazano m.in. spoty promujące inicjatywę Polska Cyfrowa Równych Szans, film promocyjny „Do internetu jeden krok", cykl 10 programów „Latarnicy.pl” emitowanych na antenie TVP1, uruchomiono też fanpage na Facebooku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski