Ponad 1 mln zł dla powodzian od widzów Jedynki

Zorganizowana na antenie TVP 1 akcja charytatywna “Jak choinka to Jedynka” przyniosła w sumie ok. 1,06 mln zł dochodu. Kwota ta zostanie przekazana rodzinom, które ucierpiały podczas powodzi w 2010 roku.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Akcja „Jak choinka to Jedynka” trwała od 7 do 24 grudnia 2010 r., a zebrana kwota ponad 1 mln zł podchodzi z sms-ów, które na specjalny numer przesyłali widzowie TVP 1.

Dodatkowo w ramach akcji prezenterzy kanału: Odeta Moro-Figurska, Grzegorz Miśtal i Radek Brzózka, odwiedzili z kamerą wybrane rodziny i uczestniczyli w ich przygotowaniach do świąt. W Wigilię powodzianie, obecni w ich domach prezenterzy oraz zaproszeni do studia w Warszawie goście, m.in. Elżbieta Jaworowicz, Krzysztof Ziemiec, i Jarosław Kret, podzielili się opłatkiem i razem zaśpiewali kolędę. Gospodarzami wspólnej kolacji w Jedynce byli dyrektor tej anteny Iwona Schymalla oraz Paweł Pochwała.

Partnerami akcji “Jak choinka to Jedynka” były Caritas oraz miasto Sandomierz, a patronem medialnym - radiowa Jedynka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski