Ponad 170 miliardów dolarów na reklamę cyfrową w 2015 r.

W 2015 roku reklamodawcy na całym świecie przeznaczą na reklamę cyfrową 170,5 miliarda dolarów, czyli o 16,4 proc. więcej niż w roku 2014 - prognozuje firma eMarketer.

km
km
Udostępnij artykuł:
Ponad 170 miliardów dolarów na reklamę cyfrową w 2015 r.
fot. Shutterstock.com

W kolejnych latach tempo wzrostu globalnych wydatków na cyfrową reklamę ma być coraz niższe, ale cały czas ma się utrzymywać na dwucyfrowym poziomie.

W roku 2018 marketerzy mają w skali globalnej przeznaczyć na cyfrową reklamę 252,02 miliarda dolarów, stanowiących 35,5 proc. całkowitych nakładów na reklamę, w porównaniu do 28,8 proc. w roku 2015.

grafika

W ujęciu regionalnym, w 2014 roku największym rynkiem reklamy cyfrowej ma być Ameryka Północna, podobnie jak w ostatnich 2 latach nieznacznie wyprzedzając pod względem udziału region Azji i Pacyfiku (37,3 proc. vs. 31,8 proc.). Zmiana na pozycji lidera ma nastąpić w roku 2017, kiedy to region Azji i Pacyfiku ma mieć 36,9 proc. udziału, wobec 35,7 proc. dla Ameryki Północnej.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style