Ponad 3/4 rynku streamingu OTT w USA należy do Netflixa, YouTube’a, Hulu i Amazona

W USA szybko rośnie popularność treści oglądanych poprzez usługi OTT (Over-The-Top). Rynek zdominowały serwisy Netflix, YouTube, Hulu i Amazon.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z raportu firmy badawczej comScore wynika, że w gospodarstwach domowych w USA na oglądanie treści dostarczanych przez serwisy OTT przeznacza się średnio 83 godz. miesięcznie.

Ponad 3/4 tego czasu widzowie za oceanem spędzają na oglądaniu materiałów dostarczanych przez serwisy należące do firm Netflix, YouTube, Hulu i Amazon.

Pozostała część rynku należy do wirtualnych dystrybutorów, takich jak Sling, DirecTV Now, PlayStation Vue i Philo.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?