Ponad połowa internautów z regionu Azji i Pacyfiku gra w gry online

51,1 procenta użytkowników internetu z regionu Azji i Pacyfikuodwiedziło w sierpniu bieżącego roku strony z grami.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na jednego internautę przypadło średnio 11,5 wizyty na tego typuwitrynach, a każdy z nich spędził na nich średnio 87 minut - wynikaz danych firmy badawczej comScore.

Zdaniem analityków z comScore, gry online są jedną znajwiększych i najbardziej angażujących kategorii internetowychstron w omawianym regionie, która jednocześnie reprezentujeatrakcyjną okazję dla reklamodawców.

Najwyższy odsetek internautów odwiedzających w sierpniu strony zgrami online - 54,9 procenta - odnotowano w Chinach. Następne podtym względem były: Singapur (49,6 procenta), Australia (44,7procenta), Tajwan (42,4 procenta), Nowa Zelandia (41,1 procenta),Korea Południowa (40,5 procenta), Malezja (40,2 procenta), Japonia(39,8 procenta), Hong Kong (36,9 procenta) oraz Indie (27,4procenta).

Z kolei najpopularniejszą stroną z internetowymi grami była wsierpniu QQ.com z liczbą 44,1 miliona unikalnych odwiedzin,wyprzedzając Yahoo! Games (20,2 mln), 4399.com (20,1 mln), NexonCorporation (18,7 mln), 17173.com (16,7 mln), SDO.com (15,5 mln),Spil Games (14,9 mln), SINA Games (14,8 mln), 9WEE.com (10,5 mln)oraz 52PK.com (8,4 mln).

źródło: comScore

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały