Popularny amerykański serial nie zdobył serc Polaków

Emitowany od 7 stycznia amerykański serial "Bracia i siostry"ogląda w Jedynce średnio 1,33 mln widzów, zapewniając stacjiniespełna 12 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Największą widownię zgromadził dotychczas odcinek produkcjinadany 21 stycznia (1,45 mln osób i 12,60 proc. udziału). Wkomercyjnej grupie 16-49 trzy pokazane do tej pory epizody miaływidownię na poziomie 529 tys. widzów i 9,51 proc. udziału w rynku -wynika z danych AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl.

TVP1 podczas emisji serialu "Bracia i siostry" jest stacjączwartego wyboru. Liderem pasma z widownią na poziomie 2,68 mlnwidzów i 24 procentowym udziałem w rynku jest Polsat. Druga pozycjanależy do TVN (2,22 mln widzów, 19,96 proc. udziału), trzeciaprzypada TVP2 (1,74 mln osób, 15,63 proc. udziału w rynkutelewizyjnym).W analogicznym okresie rok temu (8.01,15.01,21.01) pasmo między22.00 a 22.50 oglądało w Jedynce 1,16 mln widzów przy udziale wrynku na poziomie 9,39 proc.Bracia i siostry" ("Brothers and Sisters") to sagawielopokoleniowej rodziny Walkerów z Los Angeles, której członkowiemuszą równoważyć życie osobiste i zawodowe, godząc to wszystko zzachciankami matki. Wraz ze śmiercią głowy rodziny, wszyscy musząstawić czoło nowej rzeczywistości. W rolach głównych występująm.in. Calista Flockhart, Rachel Griffiths, Sally Field i BalthazarGetty. Serial emitowany jest od 7 stycznia w poniedziałki ok.22.00.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej