Portal o2.pl stawia na zamożnych internautów

o2.pl tworzy serwis dla bogaczy o nazwie LuxLux, który wystartuje na początku lipca.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

„Będzie to magazyn adresowany do zasobniejszych internautów,  zarówno do kobiet jak i mężczyzn, zainteresowanych tym, jak najlepiej spożytkować pieniądze. Redakcja LuxLux.pl będzie doradzać i odradzać; co kupować, gdzie wyjeżdżać, jak się relaksować, jak dzięki różnym fortelom mieć więcej czasu na rozrywkę” – mówi dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, szef działu sprzedaży reklamy i zespołu redakcyjnego o2.pl.

W portalu pojawią się informacje o produktach i usługach m.in. takich jak kosmetyki czy koszt zagranicznej wycieczki, a także informacje o aktywnym spędzaniu czasu.

Reklamy na stronach serwisu będą droższe o ok. 40 proc. w porównaniu z całym portalem o2.pl.

Michał Brański spodziewa się, że od września serwis miesięcznie będzie odwiedziało ok. 600 tys. internautów.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały