Portale społecznościowe: MySpace liderem, Twitter najszybciejzyskuje

MySpace utrzymuje pozycję lidera amerykańskiego rynku serwisówspołecznościowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

We wrześniu bieżącego roku należący do koncernu News Corp.portal odwiedziło w USA 59,35 miliona unikalnych użytkowników -informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmybadawczej Nielsen Online.

Na kolejnych pozycjach znalazły się: Facebook (39 milionówunikalnych użytkowników), Classmates Online (17,08 mln), LinkedIn(1,92 mln), Windows Live Spaces (9,12 mln), Reunion.com (7,6 mln),Club Penguin (4,22 mln), AOL Hometown (3,91 mln), Tagged.com (3,86mln) oraz AOL Community (3,08 mln).

Natomiast w porównaniu z wrześniem ubiegłego roku najszybszywzrost popularności odnotował serwis Twitter.com, którego liczbaunikalnych odwiedzających zwiększyła się aż o 343 procent: z 533tysięcy do 2,36 miliona. Następne pod tym względem były portale:Tagged.com (330 procent wzrostu), Ning (251 procent), LinkedIn (193procent), Last.fm (121 procent), Facebook (116 procent), MyYearbook(115 procent), Bebo (86 procent), Multiply (59 procent) orazReunion.com (57 procent).

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu