PR Hub poprowadzi 10. edycję programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”

Agencja PR Hub wygrała przetarg Krajowej Unii Producentów Soków, w ramach którego przeprowadzi dziesiątą edycję programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Działania realizowane są pod hasłem „Apetyt na polskie”. Agencja zajmie się też realizacją programu informacyjno-promocyjnego „Działania Promocyjne – Certyfikacja innowacyjnych przetworów z owoców i warzyw”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PR Hub poprowadzi 10. edycję programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”

Celem kampanii jest promocja polskich owoców, warzyw oraz przetworów, w tym soków, a także promowanie serwisu internetowego Apetytnapolskie.com.

W ramach tegorocznej edycji programu zaplanowano m.in. emisję w telewizji i radiu, a także działania z zakresu SEO, influencer i event marketingu oraz działania media relations. Do współpracy zaangażowani zostaną kluczowi eksperci z dziedziny zdrowia i żywienia człowieka.

To już dziesiąta edycja programu, realizowanego przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS).

Budżet kampanii to 571 tys. zł netto. Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. PR Hub wybrano w konkursie ofert. Brały w nim udział też: Partner of Promotion, Havas PR i Brandmates.

Agencja wygrała też drugi, równolegle prowadzony konkurs KUPS na realizację programu informacyjno-promocyjnego „Działania Promocyjne – Certyfikacja innowacyjnych przetworów z owoców i warzyw”. Pokonała w nim agencje Procontent, Partner of Promotion i Brandmates.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe